30 maj 2012

Välfyllt på onsdagstema

10 kommentarer:

Tristan sa...

Jeg liker at det er så nærme.

Viola sa...

Å du å du, hvilket herlig bilde av ekornet! Sjelens speil i øyet.. :)

BP sa...

Jag bara smälter när jag tittar på Kurre! Har verkligen saknat honom. Han är så himla söt. Jag vill också ha en Kurre!

Erik Semlan sa...

Den är så söt, din ekorre.
Härlig bild när den fyller på med mat i kinderna. :-)
Hoppas den inte stör dina fåglar för mycket.

Annemor sa...

Det var velfylte kinnposer.
Nydelig bilde av ekornet.
Nyt kvelden.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2012/05/30/onsdagstema-111/

Pialotta sa...

Så fin, så nära.. är den på riktigt tro eller uppstoppad? men jag tror den är på riktigt.. då har jag rätt va? ;) Superduper bild :)

BP sa...

Svar: 20 min i 1:a halvlek = suveränt.
Chippens mål i andra halvlek = bingo.
Resten = zzzzhhhhhhh.
Men vi vann iaf:-)))

Mariane sa...

WOW WOW WOW.... Det er bare så flot et billede!!!! Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige, jeg er målløs!! ;)

Jeg håber du har haft en god dag,
Mariane
Du finder mit bidrag her:
http://www.starone.dk/b4/?page_id=764

SigridfraEnget sa...

Vilken fantastisk närbild!

Anni sa...

Där åker jordnötsskalet ut genom mungipan! Toppenfoto!