19 maj 2012

Rost

14 kommentarer:

Marit Johansson sa...

Jag där var det mycket rost, snyggt foto!

SoF sa...

Mmmmm - visst är det väl vackert! :)

Trevlig helg!

Pysselfarmor sa...

tänk så förtjust man blir numera när man hittar rostiga saker att fotografera.....

BP sa...

Om jag tittar på din bild så önskar jag mig att det borde finnas ett stående fototema - säg en gång i veckan - som inte handlar om något annat än rost. Du, SoF och jag skulle nog garanterat vara med varje gång:-)
Rost är så himla vacker:-)

PS- Snart fotboll:-))) DS

Pialotta sa...

Rost på nära håll .. helt underbart.. här är en till som älskar ROST :)

Elisabeth sa...

Vackert - både rosten och formen. Ha dé!

Annemor sa...

Slenger meg med på rust-fotos, jeg også.
Flott bilde.
Hilsen Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2012/05/18/u2s-fotoutmaning-xviii/

Kicki sa...

Rostig närbild, snyggt!

llh sa...

En närstudie i rostens framfart, så himla fin bild det blev!

4U2 sa...

Rost är så vackert, det visar du även här!

anemonen sa...

Även du har mycket rost på bloggen inte bara jag. Ha en fin kväll.

Bildgatan sa...

Länge sedan jag fotade rostkedjor, av "lite" kraftigare variant - snyggt.

Ezter sa...

Rostigt och fint!

Laila sa...

Rostig och vacker! :-D