22 maj 2012

Gatan


8 kommentarer:

KulTur i Natur sa...

Fin byggnad med fina skyltar.

Elisabeth sa...

Vackert gathörn! Ha dé!

BP sa...

Jag ser att ni har gjort Schwabing:-) Min absoluta favo stadsdel av München. Å vet du vad det stället känner jag mycket väl igen. Där hamnade jag massvis med gånger med fotbollskompisar. Så himla kul alltså:-)

Della sa...

Trevligt med en tysk bild. Det är liksom lite gräddtårta över husstilen. Gillar!

Ninnie sa...

Mycket som händer på den gatan!

Pysselfarmor sa...

I Mûnchen har jag varit men det var en hiskelens massa år sedan....och här var det aktiviteter på gatan ;-))

ja ja tatueringar får de väl ha om de vill inget jag varken kan göra något åt eller har själv för den delen....det var ju inte det centrala i min bild.

Pumita sa...

Jättekul och spännande att det finns bidrag från så många olika städer på temat. Gillas skarpt!

Marit Johansson sa...

Vacker byggnad!