18 maj 2012

Ljus

Fiat 600 Multipla


16 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

Vilken skön liten sak!! :O))

Ha en skön helg i den härliga våren!

Pysselfarmor sa...

oj vilken liten "söt" bil!

BP sa...

Mrrrmmmmmmm, yummie, yummie. Vill ha. Den är ju i et perfekt skick den lilla krabaten. Bara älskar den. Å eftersom den är såpass liten kan du väl ta med dig den nästa gång du kommer till Stockholm;-)

Lasseivomma sa...

Vilken mysig liten bil. Vilket skick.
Bara man inte krockar.....

Cecilia Artista sa...

Söt liten Fiat!
Och visst lyser den upp - både bilen och lampan!

cat sa...

Men guud vilken söt gammal bil!

Marit Johansson sa...

Aha du spinner vidare på den coola fiaten, bra tolkning!

Rune sa...

Det blir i hvert fall lyst i mitt hjerte når jeg ser disse bildene. Elsker Italia, Fiat og fokus på fascinerende detaljer. Ha en fin helg :)

Pumita sa...

Jag har aldrig önskat mig en bil... men skulle jag göra det så skulle det vara den här. Den är sagolik!

P.S. Log igenkännande åt BP´s kommentar om flora och fauna.

Annemor sa...

Helt klart lys.
Nyt kvelden
Hilsen Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2012/05/18/tema-fredag-sier-lys/

sinneskatten sa...

Så underbart söt liten bil.

Jah Hollis sa...

Sådana ser man inte varje dag. Fina bilder och tydlig ljusanknytning.

llh sa...

Åhhh här är ju lilla pärlan framifrån också. Charmig till tusen!

Linnéa sa...

Woooow! Vilken härlig bild och vilken liten pärla!!!!!

Agneta sa...

Vilken häftig bil, den är verkligen en solstråle!
Agneta

Bildgatan sa...

Läcker och även om jag inte kan eller är det minsta intresserad av bilar så gillar jag dem på foto och den här var verkligen superläcker - ljuset också.