2 maj 2012

Make over

Slottet Neuschwanstein genomgår en make over just nu.

9 kommentarer:

BP sa...

Älskar dina bilder från min förra detta hemmaplan! Även om slottet har en kondom på sig på den här sidan. Dessutom räddade du troligen mitt inlägg ikväll;-)

Lena sa...

Ja där ser det ut att bli en rejäl make over.

Annemor sa...

Det tar nok sin tid. Flott bilde.

Hilsen
http://www.starbear.no/mormor/2012/05/02/onsdagstema-107/

Pialotta sa...

Över allt tycks det renoveras nu.. men så klart det behövs på vissa ställen.. Inget kuligt i min stad i alla fall och se alla plastemballage och upprivna gator mm .. men det blir säkert fint när allt är klart :)

SigridfraEnget sa...

Oj! Lite jobbigt att linda in hela slottet...
Tack för mejl.

anemonen sa...

Oj hela slottet är paketerat, och det blir säkert kostsamt men fint när det är klart.

Anneli - A'la Foto sa...

Även ett slott behöver en make over ibland! :O))

Ha en skön dag i solskenet!

Marit Johansson sa...

Wow vilket slott! Men det första jag tänker på är att dom som arbetar med fasaden får då inte vara höjdrädda...

Sussie sa...

Det ska visst vara ett riktigt stiligt slott. Min farmor och farfar besökte det för många år sedan.
Och jag tänka mig att det behövs en make over då och då.



http://pyssligasussie.blogspot.se/2012/05/make-over.html