14 maj 2009

Vadå?

5 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Hehe, der ser han over kanten ja. Godt fanget på minnebrikken :)

BP sa...

Åhhhhhhhh vilken bild. Vill ha, vill ha. Så himla underbar.
Ja och dina bilder på fåglar... vad ska man säga.

PS. Tur att jag inte gav mig in i Fototriss den här veckan... heller DS

Marie sa...

En helt fantastiskt läcker bild. Jösse har eleket tittut :-) En riktig guldklimp i fotoarkivet.
36 kaniner, jag är förstummad. Hur i hela friden fick du dina päron att gå med på det, iof räcker med två ena dagen och sedan.......;-)

AnnaKK sa...

Festligt fångat! :-)

Det brukar sitta harar på en åker härintill om kvällarna, men jag tror inte jag kan komma inom vettigt fotohåll... Fast det vore kanske värt ett försök ändå! :-)

Ha en fin lördag!

Ulrica sa...

Hahaha, störtskön bild. Kanonbra fångat.