5 maj 2009

Rött och rosa

8 kommentarer:

Sommarträdgården sa...

En vacker bukett med ett vackert budskap.Nån längtar och är förälskad..rosa och rött.

Kickit sa...

VACKERT!

anemonen sa...

Den buketten skulle inte jag tacka nej till

Miriam Elisabeth ツ sa...

vakkert!!

Latta sa...

Vilka underbara rosor.

AnnaKK sa...

Hejsan!

Underbar bukett - den där färgkombinationen borde man kanske försöka få till i nån av rabatterna i sommar!? :-)

Fast nu känns plötsligt sommaren så avlägsen... Hu, vilket ruskväder det har blivit! :-/ Jag försöker som bäst samla ihop mej för promenaden mellan huset och garaget (25 meter eller nåt sånt) så jag kan ta mej till jobbet. Men det regnar ju så förbaskat, och paraplyet ligger så klart i bilen! Hm... <:-)

Ulrica sa...

Och vem har sagt att inte rött och rosa passa ihop.... Någon som inte sett den här buketten:)

Ninni sa...

Jag är en av dem som älskar kombinationen rosa och rött så det här är en alldeles underbar bukett! Läckert! Massor av fina bilder här hos dig! Bilden med de fallna rosenbladen tycker jag mycket om...
Må så gott!