6 maj 2009

Röd

6 kommentarer:

Ulrica sa...

Röd som kärleken... och underbart vacker.

Sommarträdgården sa...

..längtar också och väntar..

Ulrica sa...

Så märkligt med bloggen... Den är nämligen centrerad hos mig och jag har testat tre olika datorer. Men vilken webbläsare har du? Jag använder explorer... Och det är ju en vanlig bloggermall. Inget konstigt.

Jag har Explorer 8 och maken version 7 och det fungerar på båda och nyss kollade han i Firefox dä var den däremot vänsterställd. Kanske Blogger inte stödjer Firefox...

anemonen sa...

Elegant och vacker ros.

Miriam Elisabeth ツ sa...

vakkert!!

Ulrica sa...

Puh så skönt.... Jag gjorde om allt igen från början. Raderade mallen, bytte och ändrade de å inställningar som jag skulle ändra. Förmodligen petae jag på något första gånge, något jag inte skulle peta på:)