25 maj 2009

Lupintid

10 kommentarer:

annette sa...

Oj, är det redan dags för lupinerna, skall ha semester nästa vecka (SKÖNT) då skall jag förhoppningsvis hinna med att se allt som är på gång i naturen.

Ha en skön kväll!

annette

anemonen sa...

De är utslagna här också, men det är väl ganska tidigt. Vackra är de minsann.

Ewa sa...

Å så vackert. Jag älskar Lupiner, och är avis på er söderut. Här uppe trivs de inte sådär jättebra, men ska försöka få dem att ta sig i torpet mitt. Har färsått lite frön som jag ska plantera ut då järnnätterna är över. Vill du får du gärna skicka mig frön sen...=)

Mvh
/Ewa

Ulrica sa...

Vilka milda, vackra, mjuka färger.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Lekkert bilde, så herlige farger det var :)

BP sa...

Wowwwww. Lupinträdet ser ut som en "lollipop". Vill bara slicka på det. Helt underbar bild.

Anonym sa...

Härlig bild.

/Margareta - bildgatan

Marie sa...

Nydelege fargar på denne lupina :)

Marie sa...

Wow ha Lupinerna kommit så långt hos dig. Jag gillar dem väldigt mycket. Har sått en skogsbacke på landet nu i dagarna med just lupiner. En del tycker visst bara tt det är ogräs, hm.

Sommarträdgården sa...

Godisfärger!