23 mars 2010

Tisdagstema:Plast

17 kommentarer:

Anonym sa...

Läckra citruspressar:) /Ninna / persiljeland.blogg.se /

Marie sa...

Wow vilken plastsamling!!! Jag såg nå´t liknande på Stockholms mässan för några år sedan. En man som samlade på vattenkannor i plast.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Man får mye pent og praktisk i plast :) Stilig bilde.

Ha en nypresset og fin aften :)

anki sa...

Härlig bild, snygg totat och fina färg toner :)

bra tolkat..

ha en fin kväll

ormbunke sa...

En härlig färgglad bild som blir till nytta.Anita

Lasseivomma sa...

Snyggt fotat och bra motiv, men inte är det väl dina?
Kanske en samlarutställning, det är ju populärt med 50-tal nu.

sinneskatten sa...

Härliga färger och så sugen jag blir på apelsinjuice nu!

LissenTo sa...

Tänker på 70-talet, då var dom här färgerna på modet! Manuella citruspressar också, nu går dom väl på el. Härlig bild!
Ha en skön kväll. Lissen

Charlotta sa...

Här pressas det kopiösa mängder juice tror jag. :D
Vilken härlig färgglad bild!

Klimakteriehäxan sa...

Plast är ju vackert!!! Härlig bild!

Pumita sa...

Läckra färger! Får en känsla av att de är mer snygga än användbara...

Mona sa...

Så vacker den här plasten är. Och vilken skön form citruspressen i mitten har. Jag blir riktigt glad när jag ser din bild.

BP sa...

Den bilden blir jag så himla glad över. Älskar färgerna... trots att jag är ingen plast-fan, men temat var ju "plast".

PS Har du varit på Tupperware-party? DS

Nettan sa...

Härligta färger och fint fotat. Det är så gott med nypressad apelsin.

Monkan sa...

Vilken samling! Snygg bild.

AnnaKK sa...

Åh, vilka färger och former!!! (Varför blev jag plötsligt så rasandes sugen på en apelsin??? :-D)

Erik "Semlan" sa...

Vilken samling! Imponerande, själv har jag två olika apelsinpressar. Mycket plast blir det, färgglatt och fint. Någon speciell favorit?