28 mars 2010

Bildligt talat

18 kommentarer:

Photos by Storm sa...

Fin närbild på den påskgula liljan/Lis

Wildhearts sa...

Jättefint! Härliga mjuka färger.

Cecilia Artista sa...

Snygg bild med påskkänsla!

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Herlig gulfarge og veldig pent med dråpen på :)

Ha en fin søndagskveld.

Della sa...

Det dröjer ett tag till. Jag går och spanar ivrigt i rabatten.

sinneskatten sa...

Härlig närbild, jag får en känsla av att dras in i påskliljan.
Snyggt!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Härlig och glad bild.

Må gott, önskar Irene

Pumita sa...

Härlig påskgul bild! Funderar på om jag skulle så lite gräs iaf. Hade inte tänkt göra det men nu blir jag inspirerad. :)

Rajson sa...

Liten., liten tår på liljan. Hörden att det har varit riktigt varmt och gott söderut!?VAckert!
Det finns hopp om att vi kan börja putsa upp klubborna!

BP sa...

Suverän bild!!! Makro antar jag av... ja, jag kan ju läsa kommentarerna;-)

PS. Kolla "bildspelet" här, det är garanterad något för dig, jag lovar:
http://www.bildligt.com/2010/03/visst-ar-det-var/

Pialotta sa...

En vattendroppe på din gula blomma.. kanske en påsklilja... ja så är det säkert.. fint o mjuk i fokus:)
Ha de bäst/Pialotta

hundenstina sa...

Fin bild ...
Man blir glad av den!!!

Maria Thorbjörnsson sa...

Tycker om...Maria

Bruno beige sa...

Vackert fotat med varma vackra färger!

AnnaKK sa...

Idag är det inte omöjligt att en bukett påskliljor får följa med hem från affären. :-)

anemonen sa...

Jag fullkomligt älskar en sådan här närbild. Tjusigt

Maria Thorbjörnsson sa...

Glad Påsk å må så gått..Maria

annette sa...

Urläcker bild, gillar vattendroppen som Du fångat så fint!

annette