21 mars 2010

Bildligt talat


14 kommentarer:

Pialotta sa...

Vilken fin bild.. så härligt fri den måsen är:)

Wildhearts sa...

Fin och stämningsfull bild!

Lasseivomma sa...

Frihet...vart jag vill, när jag vill.
Så tolkar jag bilden. Jättefin.

LissenTo sa...

Precis så tänker jag också.
Frihet..........
Ha en skön dag.//Lissen

Cecilia Artista sa...

Fri som en fågel - så härligt att glida omkring där uppe!

AnnaKK sa...

En mås som seglar fram på sina vingar över öppet vatten; symbolen för FRIHET!!! :-)

Eva-Lena sa...

Som gjord för temat, den friheten talar för sig själv...

Ha det gott//E-L

Bruno beige sa...

Snyggt fotat. Har alltid gillat måsar. När de flyger äre de så graciösa. Det har du fångat med din bild.

mimmi sa...

En härlig bild :) Det är så fint att se en flygande fågel i det fria .. du har fotat detta jätte bra :)

annette sa...

Oh, vilken läcker bild, tänk vad jag just idag längtar efter att ha ett par vingar som gjorde att jag kunde dra iväg från alla krav och allt jobb!

annette

BP sa...

Vilken mätig bild!!! Speciellt med fågeln fångad i högerkant. Kanooon.

PS. Tänkte på dig idag då jag försökte fånga en 15 veckor gammal hund (Basset) på jobbet. Kan bara säga som så att det gick inte så bra... minst sagt. Nu vet jag hur skicklig man måste vara för att plåta djur... som rör sig - hela tidem. DS

LissenTo sa...

Tack för dina fina kommentarer.
Ha det gott. Kram Lissen

anemonen sa...

Kreativt och vackert fotat. Frihet tänker jag när jag ser bilden.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Rent og pent bilde av måken! Liker den plaseringen, gjorde litt ekstra av bildet.