10 mars 2010

Ordlös onsdag: Tidiga vårkänslor

Fler vårtecken hos Susanne på Ordlös onsdag.

12 kommentarer:

Rimkogeren sa...

Stille foråret kommer, men det kommer - Tak for din kommentar :-)

Cecilia Artista sa...

En vårbukett med härliga krispiga tulpaner! Visst är det ett vårtecken!

Rantamor sa...

Jag kan aldrig gå förbi en bukett tulpaner utan att ta på dom och höra "knastret" av krispighet i dom.
Älskar tulpaner, men kan tyvärr inte köpa dom för min man är atjoooo...

Bra foto för temat.

Ha d gott.

Lasseivomma sa...

Ja tulpaner är bra vårkänslor, kommer väldigt tidigt (men får inte köpas före nyår). Färg under den kallaste vintern...härligt.

Eva-Lena Sjösteen sa...

Tulpaner är och förblir en favorit, dessutom är den starkt förknippad med vår och alla känslor vi har för den :)

Ha en fin och skön kväll//E-L

Anna tassar in.. sa...

Typ...tokhärligt..jag är som besatt av tulpaner jag..så jag tar ett djupt andetag här hos dig...mmmmm så fiiint...

Maria sa...

Härlig bukett med tulpaner:)
Ha en fin kväll!

mimmi sa...

Det är så fint med tulpaner .. och jag har nog sagt det 1000 gånger .. och lika många gångar har jag sagt att jag måste iväg och köpa några ... har jag gjort det än ..nej .. så fort jag är iväg och handlar . då glömmer jag bort det .. så kommer jag in på erans bloggar .. och då .... visst tusan .. det glömde jag att köpa :)

suck :)

Misswhatsit sa...

Ett vackert foto på härliga tulpaner. Ett riktigt vårtecken!

BP sa...

Tulpaner ja... räddaren i nöden = när snön inte vill försvinna så dyker tulpanerna upp i affären och gör oss glada.

PS. Jag fick ju ett visst tidigt vårtecken igår... i brevlådan. Allsvenskan börjar nu till helgen... superettan och förnedringen dröjer ju till den 10 april... mot Ängelholm;-) DS

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Alle tegn på vår er pent å se på nå :) Blomster er vakkert hele året, men de blir ekstra fine utover nå.

Pialotta sa...

Japp.. tulpanisar ger verkligen mig oxså Vårkänslor.. finns en hel del nu, men det har det ju gjort sedan Jul.. nu kommer alla de andra.. så himla ljuvligt. Din bukett.. så skickligt fångat:)