24 februari 2015

Ledig


7 kommentarer:

Leena sa...

Vilken kul växt! Först när jag tittade hastigt såg det ut som det var trappräcke till poolen och då undrade jag varför den var luden ... Där kan man nog vara ledig, länge!

Klimakteriehäxan sa...

Gjorde samma reflektion som Leena! Vilka svanhalsar ... redo att dyka i, ser det ut som! Min "tolkning" liknar din.

Anita-Malta sa...

Vilken läcker bild !! Kanske lite för högt upp för att hoppa ner i poolen ;-) Ha det så skönt du där du är !!

Stare Ström sa...

Det krävs ledighet för att uppleva den miljön! Lustiga "svanhalsar"!

cissi sa...

Haha, vilken intressant växt...ser ut som gröna svanar.
Ha en skön ledighet!

BP sa...

Alltså här blir jag liiiite konfunderad. Jag menar, jag förstår ju att det är en växt, men gud sååååå läckert den gör sig som.... svan:-)

Å den ledigheten lär du nog minnas ett tag framöver tror jag. Men slår den Tel Aviv?...

Mias Mix sa...

Häftigt perspektiv! Jätteläckert!