22 juli 2009

Ordlös onsdag - svalkande

14 kommentarer:

Anonym sa...

ja det såg sannerligen svalkande ut :)

Nettan sa...

Härligt SVALKANDE bild hos dig.

Ha det gott // Nettan

Ninni sa...

Att det är vatten ser jag, men är det en spegling av en staty? Eller ser man stayn genom en vattenridå? Blir inte klok på vad jag ser...
Vatten är ju alltid svalkande, skönt och gott.
I mitt glas fanns öl:)
Må så gott!

Henry sa...

Under ett paraply!

Photos by Storm sa...

Lite svårt att se vad det är. Jag gissar på en fontän. Men nog ser det väldigt svalkande ut/Lis

Cecilia Artista sa...

Lite svårt att se - men visst ser det svalkande ut med vattnet!

Olga T sa...

Det är en fontän som vattnet forsar ur.

anemonen sa...

Rejält svalkande bild.

Anette sa...

En fontän med "tillåtna" badare. Visst skulle det vara kul att testa nångång! /Anette

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Stilig bilde, slike har jeg sansen for. Mye spennende med vann til :) Ha en fin kveld.

Sommarträdgården sa...

Ja ,jag har också hört talas om det.

Ulrica sa...

Där är det nog allt svalt att stå...:)

Anonym sa...

Måtte sjekke denne linken også da vet du, og hva får jeg se... et kjent og kjært motiv fra Frognerparken. :)
Dette er virkelig et annerledes og meget flott bilde av fontenen. Faktisk har jeg lyst til å forsøke noe tilsvarende selv!
Solen skinner igjen, så kanskje tar jeg en liten tur dit ned allerede i dag. Ble nemlig skikkelig inspirert nå. Tusen takk Gärdsmygen!

Viola sa...

Fra Vigelandsparken/Frognerparken! Speilbilde! Så flott! :)