13 juli 2009

Bildligt talat

14 kommentarer:

Pialotta sa...

Åh du vad vackert med både spegling/skuggan i vattnet och uppdukat bord mitt i.. har du det så på sommaren tro?

Cecilia Artista sa...

Vacker och speciell bild! Det mesta verkar ha fått plats på den lilla flotten. Det är nog skönt att sitta där och njuta av dagen!

Henry sa...

Jättefin bild! Men hur tar man sig dit?

imsy sa...

Meeen... Vad mysigt!!!

Mimo sa...

En sånt underbart foto. Blev lite perplex först innan jag såg att det var en flotte ute i vattnet ;)

Nettan sa...

JÄTTEFIN bild, där skulle jag kunna sitta och mysa.

Ha det gott // Nettan

Amanda sa...

Vilket suveränt foto. Vackert och framdukat mitt i sjön. Alla spegligar är fantastiska och bilden ser roligt ut. Det ser ut som om man måste simma för att ta sig dit. /Amanda

BP sa...

Fotot är så himla vackert... och knepigt. Maken och jag diskuterade ett bra tag för att förstå att skivan liksom simmar på vattnet. Photoshoppad... eller;-)

Sommarträdgården sa...

Festligt ställe och disken kan tas om hand direkt..

sinneskatten sa...

Vackert fotad, men att ta sig dit torrskod verkar vara en prestation.

Ulrica sa...

Vilken läcker installation.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Det var et pent bilde, ikke minst gøyal :) Men hvordan kommer man dit?

anemonen sa...

Käre tid vilken häftig bild. Jätteromantisk är den, god mat och fin utsikt.

Olga T sa...

En liten istallation är det här och vill du se fler bilder av det titta i mitt nästa inlägg här så får ni svar på hur man tar sig dit.......om man tar sig dit.