12 juli 2009

Fototriss: Siffror




23 kommentarer:

lilalili sa...

Underbara bilder från marina miljöer! Jag gillar den första mest - tycker nästan jag hör vattnet klucka ;)
Ha en riktigt skön söndag - det tänker jag ha!

Della sa...

Härliga sommarsifferbilder med vattentema som extra bonus.

magnus sa...

Fina bilder på det som har med havet att göra..bild nr.1 blir min favorit eftersom blått är min favorit.

Ha en bra dag!

Ingalill sa...

Härliga bilder, gillar taxi båten skarpt :)

princexswe sa...

Underbart somriga bilder. Mittenbilden får min röst idag.

werali.se - en fotoblogg sa...

Den sista bilden blir min favorit av dina tre!

Anna tassar in.. sa...

Men vilken trevlig sommarkänsla den här trissen har..jag blir helt glad..ok mittenbilden den är go' den.

Sladden sa...

Fina bilder. Gillar 1:an.

christina sa...

Underbara bilder alla tre och jag väljer ettan för färgerna i kombination med siffrorna. /kram christina

AnnaKK sa...

Åh, vilken längtan ut till kusten jag fick nu när jag tittade på dina senaste inlägg. :-) Vi ska verkligen försöka komma iväg några dar med husvagnen under semestern, och då lär det bli ut till havet nånstans. Men det är ju en del som ska göras här hemma också, förvisso - så vi får se vad tiden räcker till för. Men idag helgar jag faktiskt vilodagen! ;-) Har åtminstone bara latat mej så här långt! :-D

Ha det fint!!!

Nettan sa...

Härliga bilder hos dig, alla dina.

Ha det gott // Nettan

BP sa...

Snyggt! Bild nummer ett påminner mycket om de blå båtarna som man hittar på Malta. Medelhavskänsla (i betydligt varmare miljö alltså) är precis vad jag behöver just nu:-)

Pia sa...

Somriga bilder!

Bitten sa...

Fin båttriss. Gillar första bilden mest.

annette sa...

Fin, fin siffertriss, Marin känsla som jag tycker om, första bilden är favorit, tänk den båten i sommavärme;)

Ha det så gott!

Kram //annette

Birgitta sa...

Riktigt bra bilder!
Ettan blir min favo.
Carpe Diem!

Ulrica sa...

Suget till havet är omättligt hos mig. Även nu när havet är min granne, jag ser det, jag rör vid det, jag är i det så är min längtan alltid kvar...

cat sa...

Snygg triss med havstema:) Jag gillar sista bilden bäst för det så fint ut där de ligger och väntar på användare.

Photos by Storm sa...

Härliga bilder som visa hav och vatten. Den första passar mig bäst/Lis

Lissen sa...

Fint med båttema. Den sista bilden överaskade på ett härlig sätt. Min favorit. Ha det gott

Ninni sa...

Jättefin triss med ett sammanhållet tema, havet. Dit jag alltid längtar...
Den första bilden på den blå båten är ljuvlig. Den ser inte alls svensk ut men det kanske den är?
Håller helt med, det vore skönt med lite bättre väder.
Må så gott!
Kram Ninni

anemonen sa...

Fina bilder från havet och bild tre är min favorit.

Anonym sa...

Kolla in mitt inlägg under ''girl or a boy, or maybe both'' Och säg vad du tycker om killens talang. Kan du tänka dig sjunga som både en tjej och kille? Svar uppskattas. Puss