10 juli 2009

ABC i ord og bilder: S



S
Målet för min sykeltur (obs! norsk stavning) idag på morgonen får ni se om ni följer med!Nu svänger det! Se upp!

Stranden!
Skrea strand i Falkenberg.
Idag blåste det väldigt, sand i ögonen och på kameran.
Nedan syns hotell Strandbaden på Skrea strand.
Saknas solen kan man gå stavgång på stranden som på bilden här under.
I huset i bakgrunden finns restauranger, isbar (glassbar) och legesenter (vårdcentral).
sommaren har legesentret legevakt; Strandakuten.
Strandfynd!
Så skulle jag hämta min sykel och sykla hem och såg då att på min sykel finns det många S,
även om det inte är Den Beste Sykel. Unnskyld.

Skön Sommar och Semester med hopp om Sol till nästa gång vi ses på ABC!

Kanske hittar ni solen här:
P.S. Vilken tur att bokstaven S finns:)

29 kommentarer:

Petunia sa...

Denne sykkelturen ville jeg gjerne vært med på. Så flott det var på den stranden:) Herlige bilder!

JULIEK sa...

Flotte, flotte S motiver : )

Marie sa...

C (S)ykelturer är alltid roligt att ge sig ut på. ibland hamnar man inte alltid där man tänkt sig utan en avstickare kan ge nya äventyr. He en fortsatt fin sommar.

Anonym sa...

Godt at du ikke Skred i Svinget på din Sykeltur til Stranden ;-)
Vejret var ideelt til flotte fotos!

foto CHIP sa...

Oh vad jag hade roligt där många somrar för länge sedan :)
Finfina bilder!

Camilla Elstad sa...

Det så ut som en kjempefin S-ykkeltur du hadde! ;)

elle-melle sa...

Skal si du fant mange s'er.
Det lille strandfunnet ditt - benken eller hva det egentlig er- var flott. Den skulle jeg gjerne tatt med meg hjem.
Flott sykkeltur i flott landskap:)

Anonym sa...

Så koselig du har gjort dette inlegget på S. Og sykkeltur er noe av det beste jeg vet, det er jeg på nesten hver dag:o) Et flott omrpde du kan sykle i, da - sikkert like flott i sol og regn! Ha ei fin helg!

Bling - our elf on the shelf sa...

Husker barndommens sykkelturer i skog og mark, det var tider det.
Turen din ser kjekk ut, skulle gjerne ha fulgt deg, selv om det var gråvær.

BP sa...

Har aldrig varit i Falkenberg, men när man tittar på dina bilder blir man riktigt sugen. Närbilderna på cykeln (speciellt styret) är helt i min smak dom också.

Som mine dager er sa...

Nydelige bilder fra sykkeltur på stranden. Jeg elsker sverige og all dens natur og herlige mennesker ;-)

Klem fra Marit

amylin sa...

Så koselig sykkeltur! Fine bilder og flott valg!

Evami sa...

Ville gjerne vært med på denne flotte sykkelturen ja:) Nydelige bilder,herlig å ha en slik strand i sin nærhet:)

Birgitta sa...

Hej
Vilken liten trevlig sykeltur jag fick följa med på på stranden. Såg riktigt skönt ut.
Ha det så gott.
Kramisa Birgitta

Lavynnia sa...

hihi, du er den første og eneste som har sagt at sneglen er søt, de andre syntes at den var ekkel;)

Tusen takk for kommentar inne hos meg, ble glad for dem:) Jeg er enig med deg, er glad for at bokstaven S finnes:) Og sykkelturen håper jeg gikk greit? Du falt vel ikke?

Natta, og sov godt!

Monica sa...

Så flotte bilder på en sykkeltur :D
Det så herlig ut!

Malys krok sa...

Flotte bilder og kjempegod løsing! helt utenom det "vanlige". artig skrevet til. Godvær og flyttesjau hos min datter har skylden for sen tilbakemelding. God elg ønskes fra Margit.

TorAa sa...

Oi, hvilken stilig sykkel du har.
Og jeg skjønner du saknar solen på denne skjønne strand.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så fint det er. Falkenberg er kjent, men ikke Skrea.

Ulrica sa...

Hahaha... var det möjligt att hitta flera S :)

Grethe sa...

Fin sykkel og nydelig strand. Her må solen snart kommer. Flotte S`er.

Rune Eide sa...

Her var det mange fine S'er og spesielt falt jeg for strandidyllen, selv om benken trengte en smule oppussing.

Anonym sa...

Tusen takk for en herlig sykkeltur! Jeg føler hvordan vinden må ha rusket i håret nede på stranden.. og kjenner saltvannslukten helt hit. :)

Vestlandsjenta! sa...

Ja, sånn er det, solen har en tendes til å forsvinne når en minst venter det... Men uansett, flotte bilder fra din sykkeltur til stranden!

Ha en herlig slutt på helgen!

Anne (Moseplassen) sa...

Super sykkeltur :)
Også falt jeg helt for den benken der jeg, skikkelig værhærja bruksbenk :D

annette sa...

Du det här verkar vara en kul utmaning, skall jaf klura på lite.
Urläckert tema och så många s Du hittade, men fy så tunga moln det är!

annette

Tove E sa...

Et kjeme flott s bidrag:0)

Viola sa...

Der er det masse sand, ser jeg! En flott sandstrand! Og den gamle strandbenken likte jeg :) Morsomt å få bli med deg på sykkelturen, takk! :) Ha en flott dag!

Beate sa...

Her var det mange flotte S`er!