30 mars 2014

Väntstol


Fler skyltar kan man hitta via Pumitas blogg.

30 gjorda 70 kvar!

3 kommentarer:

Erik Semlan sa...

Den skylten är svår att missa!
Trevligt att de uppskattar de som bara går förbi utan att vila på stolen.
Fast sitter man i stolen så tror jag att man skymmer skylten...

BP sa...

Nu försvann min kommentar ser det ut som...
Såg just inte den stolen men tyckte att det var riktigt trevligt att sådana stolar fanns lite varstans. Alltid mittemot varandra så att man kunde prata ansikte mot ansikte. Riktigt trevligt. Åsså var stolarna fastskruvade i marken...

Stare Ström sa...

Oj, jag glömde att skylta! Jag gillar sådan skyltar som din som inte bara talar om att det är förbjudet.

Jodå, påfågelöga, nässelfjäril och citronfjäril har jag hälsat på i år. Men det är sällan de poserar så snyggt som påfågelögat på bilden!