22 mars 2014

Inom ramen



11 kommentarer:

Freja sa...

Helt klart inom ramen. Färgrik och glad tavla, den gillar jag!

Scaniatjejen sa...

Gillar det som är innanför ramen, vilken glad tavla!

BP sa...

Det måste väl vara en Chagall eller. Om det inte är det är konstnären influerat av Chagall, som förresten är en av mina favo målare.
Snyggt jobbat här:-)

Marit Johansson sa...

En riktigt snygg och rolig tavla. Bra tolkat av dig!

Unknown sa...

Tack BP, Chagall måste det vara. Även en av mina favoriter.
Snygg bild av bilden.
/Kiki

Violen sa...

Oj så glad jag blir av din tavla! Den är både snygg och rolig!
Ha en skön lördagskväll!

Linnéa sa...

Så söt, tänkte på "Vart ska gå min lilla flicka...."

Lajsas Fotografi sa...

Fin tavla! När jag ser den där tänker jag på boken om Petter och hans getter som var i olika färger.. =)

FrökenChristina sa...

Jag måste säga att ramen passar till tavlan.

FrökenChristina sa...

Jag måste säga att ramen passar till tavlan.

juanna sa...

En vacker inramning av vår kultur.