1 mars 2014

Kontur



15 kommentarer:

Violen sa...

Härligt kraftfulla konturer! Jättefin bild!

Unknown sa...

Snygga skulpturer, skapar intressant möte med andra levande ting.
/Kiki

AA sa...

Det ser ut som dina figurer framför någon sorts dans, med fåglar kring fötterna, kul!

Scaniatjejen sa...

Vilka snygga konturer du bjuder på! Figurerna och fåglarna gör en glad att titta på.=)

BP sa...

Gillar också dina konturer. Hela skulpturen är annorlunda, inklusiva de "fransiga" fåglarna. Gillas:-)

BP sa...

Anita är tillbaka och vilka bilder hon har lagt upp på sin nya blogg:

http://anitasmalta.com/

Tack och lov att hon är tillbaka. Hennes bilder är verkligen enastående och ger mig den där B-vitaminen...

Freja sa...

Vilka coola typer! Gillar särskilt skatan!

Pumita sa...

Så läckert! Skatan är supercool. =)

P.S. Har lagt till Gärdsmygen på min blogglista så den inte flyger iväg så långt bort att jag inte hittar den. Det har du väl inget emot, hoppas jag. :)

Marit Johansson sa...

Intressanta och tjusiga konturer..

Anitas Malta sa...

Oj, vad läckert !!!! Men hur i hela friden..? Var, när hur ;-)
Tack snälla för dina uppmuntrande rader. Sol och värme är underbart säger jag som precis kommit hem efter en timmes promenad med kameran. Duggregn och 13 grader ;-)

Eva Trillian sa...

Aha :) du har också hoppat på blogg100 ser jag :) Jag nöjer mig med att ha koll på er som är med :)
Annorlunda och roliga konturer!

Anneli - A'la Foto sa...

Jag gillar verkligen skatan men männen har lite konstiga poser/postioner som jag inte vet vad de ska sträva efter! Men häftig staty med konturer!

Lajsas Fotografi sa...

Fina konturer du hade hittat =)

juanna sa...

Lustiga konturer att se....

Linnéa sa...

Snyggt! Verkligt fina konturer, självklart är det ju skatan som bygger upp min förtjusning!