5 juni 2014

En lyckosam vinst

I en tävling hos BP på Konst eller konstigt, vann jag denna fantastiska bok! Jag hade inga förväntningar på boken när jag fick den men redan på bilden på Beates blogg såg jag att omslaget föll mig i smaken. Nu är det inte bara omslaget som föll mig i smaken. Boken är riktigt bra och intressant. Jag har inte läst boken  men läst valda delar, bl.a. om Falkenbergs kyrka (!), sett på vackra bilder och redan lärt mig en del om betong som jag inte visste.

Titta på bokens omslag. Visst är det vackert! Boken är nu en del av min inredning. Tack Beate!



1 kommentar:

BP sa...

Det var då verkligen inte nödvändigt att lägga boken ut på bloggen...
Men jag är så otroligt glad att du gillar boken. Trodde nästan det. Texten är väldigt intressant och proffsfotografen Sven-Olof, som jag var totalt synkad med från första dagen som du vet, fotar ju underbart.

PS. Är dock inte så värst förtjust i att du lägger ut mitt namn och företaget - men låt gå då;-) DS.