25 mars 2011

Tema fredag - Rofyllt


Fler rofyllda bilder hos Sinneskatten

14 kommentarer:

Benny sa...

Ja grisarna kan konsten att ha det riktigt rofyllt emellanåt. Åtminstone de som slipper på i grisfabrik.

Sinna sa...

Underbar bild :-)Ja den grisen såg riktigt rofylld ut.
Ha en bra dag
Sinna

BP sa...

:-) Zzzzzzhhhhhhhhh!!!

Helt suverän bild zzzhhhhhhhhhh;-)

Elisabeth sa...

En rofylld bild. Den grisen trivs bra! Ha dé!

Pialotta sa...

Ha, ha vilken fantastisk bild:) Rofullt ligger nassen där o lurpassar på potatisskalen:)

Anneli - A'la Foto sa...

hahahahhahah....det tog ett bra tag innan jag såg vad det föreställde! Trynet såg jag med en gång men resten gick bara inte ihop i min hjärna! ;O))

Lysande tolkning!


Ha en skön helg!

Rantamor sa...

Men se där är den lilla griseknoen igen rofyllt sovande i sitt trekantiga hus.
Bra till temat.

ha en finfin fredagkväll.

Jah Hollis sa...

Somliga djur kan konsten att ta det med ro. Fin bild.
http://jahhollis.blogspot.com/2010/08/silbersky-och-maud-tillsammans-vilken.html

anemonen sa...

Där trynar den gott den lille grisen. Lugnt och skönt.

Pysselfarmor sa...

Men oh vilken vacker bild av den trötta grisen - så fint komponerad!

Anonym sa...

Ja där vill man inte störa. Fint foto.

Viola sa...

Riktig så søtt! :)

Ønsker deg en fin helg! :)

sinneskatten sa...

Han ser ut att ha det riktigt gott!

BP sa...

Svar: Stackars Shannara. Tycker otroligt synd om henne. Men jag oroar mig även för Lilleman som åkte in akut. Usch!!!
Men hon har ändå haft orken att lägga upp ett mycket "passande" tema.
Vi stöttar henne väl, eller hur!!!!?