27 mars 2011

Bildligt talat


7 kommentarer:

Pumita sa...

Så du var uppe inatt och fotade? ;)

Pysselfarmor sa...

Vilken vacker klocka på kyrkan...ser etiketterna ;-)
Vid Sturehovs slott finns "min" trädgård

BP sa...

Otroligt vackert åsså hade du sommartiden i tanken också antar jag;-)
Fyndigt som vanligt:-))))

B i r g i t t a sa...

Men så roligt! Växjö Domkyrka tänkte jag genast på :)
"Min" gamla kyrka - där konfirmerades jag :)
Jag gillade den gamla kyrkan och var ledsen när de byggde om den.

AnnaKK sa...

Så där vill jag inte att visarna ska stå de gånger jag vaknar mitt i natten, för vi det tiden är det så gott som omöjligt att somna om igen! ;-)

Den där klockan har jag tittat på många gånger på den tiden jag var i Växjö var och varannan dag (pluggade där), men faktiskt har jag aldrig tänkt på att den är så vacker!? :-) Nästa gång jag kommer till den staden, ska jag kolla om man ser att den är blå därifrån där jag brukade se den.

Ha en fin dag! :-)

Photos by Storm sa...

Vilket vackert urverk. Passar bra nu när vi ställer om klockan/Lis

Della sa...

Dags för sommartid! Någon som glömde ställa om?