12 mars 2011

Shannaras Saturday Mix: Högt och lågt

Idag var det ett svårt tema tycker jag. Men jag har några bilder från i januari som kan passa in.
Den första bilden kämpade jag med men fick inte till den som jag ville. Jag ville ha med hela vindkraftverket med både ingången därnere och rotorbladen däruppe i samma bild. Jag lyckades inte riktigt. Men det var ett försök att få med både högt och lågt.Den andra bilden har motiv både högt och lågt så den kan ju också passa in.
Fler högt och lågt tolkade bilder hos Shannara!

5 kommentarer:

BP sa...

Du lyckades superbt:-) vi är på väg till Båtmässan just nu där jag hoppas hitta nå't till temat.
Har lättat liiiite på tumhållningen men inte helt.

Ninni sa...

Inte lätt att få med dessa gigantiska "snurror" men du har lyckats utmärkt.
Trevlig helg!

Bildgatan sa...

Underbart, har skrivit några gånger hur mycket jag gillar vindkraftverk -tycker de är läckra.

Mycket högre blir det ju inte, inte som byggnad i alla fall. Brukar fota vindsnurrorna på Seskarö några gånger om året för att se om jag kan hitta nya vinklar, knäppt javisst men tycker det är kul.

Vet hur svårt de är att få med hela.

anemonen sa...

Bra fångat det där.

Pysselfarmor sa...

Den sista bilden är superb - ja de andra också, men den är speciell med båten där som liksom "går" på torra land ;-)