31 januari 2010

Fototriss: På spåret

Vart är vi på väg?



24 kommentarer:

Lasseivomma sa...

Bra samlad triss.....men "vart är vi på väg" är just den känsla som kommer till mig.

Jane sa...

Snygg triss, kul att du t o m fick med tågföraren på mittbilden (min favorit).

Pillargontanten sa...

Min fundering, vart ska vi?

Nilla sa...

Jag vet inte vart vi är på väg... men det var jättebra bilder!
:-) Ha en fin dag.

Misswhatsit sa...

En härlig "på spåret tolkning." Snygga bilder också. Nästan så man väntar på att få en glimt av Ingvar Oldsberg.:)

Bodil sa...

Det är ju just sådana bilder man tänker på när man läser temat. Snyggt!!

cat sa...

Jag behöver fler ledtrådar för att kunna klura ut vart vi är påväg:)
Snygg och stilren triss!

KriBo sa...

Måste få fler ledtrådar för att kunna svara på frågan. Men bra bilder!

Anna tassar in.. sa...

Men du sååå coola bilder..tåg är verkligen härliga och gör sig liksom så bra på bild..

BP sa...

Japp, där satt trissen perfekt. Den tredje bilden med speglingarna är min favo.

PS. Tack för att du inte la upp snöiga bilder;-) DS

Jah Hollis sa...

In i en tunnel? Snyggt fotad triss.

Kjell E sa...

Man tröttnar aldrig på tåg.
Trevlig triss.

Unknown sa...

Morrn.

Glasklart, bort eller hem.

Åka tåg är bekvämt, man kan slappa, äta, titta ut och ev. vila.

Hade bra.

Hasse A

Della sa...

Klockren på-spåret-känsla.

Eva-Lena Sjösteen sa...

Härlig triss i riktig "på spåret anda" vart den tar oss har jag dock ingen aning om :)Snyggt fångat!

Ha en fin kväll/E-L

LissenTo sa...

Snygg triss på det blanka silvertåget, mitt bilden där man ser mannen som kör tåget blir min favorit!
Snyggt fångat!
Ha en fortsatt skön söndag //Lissen

S o F sa...

Tack!

För titt-in och kommentar hos mig. Kul!

Tycker det är snyggt att du har så stort format på dina bilder på bloggen - ju större desto bättre! ;)

Ha det gott!

sinneskatten sa...

Snygga bilder på temat, men de nya tågen ser skrämmande ut tycker jag. Som kålmaskar som följer utstakad väg eller räls kanske man ska säga.

Ingrid sa...

Verkligen fina på spåret bilder.
Mitt tåg är lite äldre.
Kram Ingrid

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Flere som er på sporet i dag ja :) Ble stilige bilde av toget, artig at du fikk med lokkføreren også, det ser ut som han har liten plass der inne.

Marie sa...

Riktigt tjusig triss. Härlig skärpa på tåget i alla bilderna.

Erik "Semlan" sa...

Bra på spåret triss. Enhetlig, men jag ställer mig frågan, vart är vi på väg? I din triss väljer jag tredje fotot, gillar fotot utan att riktigt kunna sätta fingret på vad som attraherar. Hmm, kanske att tåget är på väg in i tunneln, där finns ett symbolvärde?

Anni sa...

In i tunneln!

Lenas Fotoblogg sa...

Bort?Hem eller någon annanstans...jag man funderar vart det är på väg men det är ju bara spännande.Jättefina bilder och har nog aldrig tänkt på tåg som vackra men du har verkligen fångat det vackra i tåget!!!!