10 januari 2010

Bildligt talat

14 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

God fangst i fart :) God natt! :)

Mona sa...

Snyggt fångat. Jag är värdelös på fåglar. I mina ögon skulle det kunna vara en måsunge, men det är troligtvis något helt annat.

Lissen sa...

Vilket härligt ljus det blev i den flygande fågeln. Snyggt fångat.
Ha en skön dag!

Cecilia Artista sa...

Det ser ut som en riktigt härlig flygtur. Fint ljus på fågelkroppen!

anemonen sa...

Tjusigt att fågeln kommer inflygandes från ena sidan.

Ulrica sa...

Tänk att få sväva så där.... underbart :)

Bruno Beige sa...

Snyggt fångat i flykten!!!

annette sa...

Så häftigt bild, blir så glad när jag ser hur fint Dukan fånga fåglar, mej flyger dom bara förbi;)

Hur långt ifrån är Du när Du fotar den här bilden?

annette

Wildhearts sa...

Väldigt vacker bild!

BP sa...

Väldigt snygg bild. Den påminner om en skidflygare faktiskt (här har min konstiga hjärna har slagit till igen;-)

Charlotta sa...

Undrar om det är lika kallt där uppe som här nere?
Annars ser jag bara frihet i din bild. Jättefin. :)

Erik "Semlan" sa...

Perfekt fångad, så snyggt på glid genom luften. Vilken frihet (tänk om vi kunde flyga så där enkelt)!

Anonym sa...

Kikar in för att säga god fortsättning! Har missat dig nu i januari då det varit fullt upp att hänga med på alla 365-bloggar. men nu är du uppdaterad i länklistan och rss-flödet.

Kvasthilda sa...

Dina fågelbilder är så härliga :-))
Älskar bilden på koltrasthannen!