31 januari 2010

Bildligt talat


16 kommentarer:

annette sa...

Visst är det vackert, med snö och röda små stugor, men en viss naturlig vintermättnad känner jag, lyckats med att fota ute idag utan att få med snö;)

Ha det gott i veckan!

annette

Cecilia Artista sa...

Mycket snö och kallt förstås. Men också vackert tycker jag!

Rajson sa...

SÅ svenskt.
Några veckor till står jag ut men sen emigrerar jag söderut om det inte börjar smälta undan.
Snygg komposition efter alla läroböcker!

Ladyinblue sa...

Fin bild, med mycket snö. Nästan som ett julkort, bara tomten som saknas.
Men nu vill vi få slut på den kalla vintern.

Photos by Storm sa...

Det syns verkligen hur mycket snö ni har. Fint mot det röda lilla huset/Lis

Eva-Lena Sjösteen sa...

Åh, snart bor jag i ett liknande hus, men förhoppningsvis går vi våren till mötes i samma veva som jag flyttar :) Så fint!

Ha en skön kväll/E-L

foto CHIP sa...

Vackert insnöat :)

Charlotta sa...

Snö, snö, snö så långt ögat kan nå. Men det är fortfarande lika vackert som när första flingan föll. Vill du se den så kika in på min blogg.

Unknown sa...

Morrn.

Det lilla vintertorpet....som snart
byter namn till sommartorpet...

Vacker bild.

Hade bra.

Hasse A

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Rødt hus og vinter er eventyr :) En koselig plass ser det ut til og et pent bilde av det!

BP sa...

För en gångs skull behöver jag ingen förklaring till bilden. Den säger (tyvärr) allt.
Fotot är vackert men...

christina sa...

Oj,oj vad mycket snö!! Blev ett väldigt vackert vinterfoto. Fint med det röda mot snön!

Maria Thorbjörnsson sa...

Så sant..så sant
Må så gått..Maria

Bruno Beige sa...

Hej
Jag tycker din plats ser nog så behaglig ut. I alla fall om man sitter inomhus och tittar ut. :-)

Marie sa...

Otrolig vacker vinterbild.

Della sa...

Idylliskt ser det ut.