18 juli 2012

T


som i Trädgårdsarbete en Tisdag på Trädgårdsföreningen i Göteborg.


14 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Snyggt fotat! Hon ser verkligen"hemma" ut där hon är.
Bra T!

Tony sa...

Jag gillar ditt nya fotoöga!

Stare Ström sa...

Mycket snygg bild!

Kicki sa...

Det ser rogivande ut!

BP sa...

Här överraskar du igen! Var helt säker på att jag skulle få se ett T i samband med golf;-)

anemonen sa...

Ett hemtrevligt foto om man kan säga det om trädgårdsarbete.

LissenTo sa...

Såg också trädgårdsarbetare där, dom såg ut att trivas i miljön.

Sov halva dagen, pigg nu :-)

BP sa...

Svar: Jo du. Det var faktiskt jag som en gång i tiden började med att kombinera fototeman. Lägger ju som regel bara upp ett inlägg/dag. Nu är det många som följt efter - bland annat du :-) Riktigt kul!!!
Jag menar det är ju en liten extra utmaning för hjärnan och kreativiteten att få ihop det. Men idag gick jag bet på en kvadrupel för "livsresa" och "rutor" tillsammans med de andra två fick jag inte till. Jo, rutor hade jag fått till men livsresa var för "allvarligt"...

PS. Träffade du Lissen på Trädgårdsföreningen? Hon var ju där samtidigt som du. DS

Erik Semlan sa...

Här var det ett helt annat tema! Fina bilder du valt. Ska spana in temat lite mer... vem vet längre fram.
Valde annat och ja, jag köpte lite nya.

SoF sa...

Så vacker och omedveten hon ser ut när hon går där och fixar i ordning.

Verkligen fint fotat av dig!

Marit Johansson sa...

Ja det är ju en perfekt tolkning, snygg bild också!

krakel sa...

Snygg bild. Man blir nästan sugen på att gå ut och jobba en stund.

Bildgatan sa...

Med ett sådant väder och en sådan miljö .. till och med trädgårdsarbete kan bli roligt.

Snyggt fotat ännu en gång.

Raggmunk sa...

Snygg bild på snygg tös!