5 juli 2012

I like


I like att fotografera och att vara i storstaden och våga fota människor. 

12 kommentarer:

BP sa...

Jag förstått det att du like fota människor! Så himla kul att du vågar och dessutom lyckas fullt ut:-)

anemonen sa...

Trevligt precis som jag. Jag har också försökt mig på mer gatufoton numera. Jag skall testa ordentligt på semestern.

Marit Johansson sa...

Du lyckas väldigt bra med dina gatufoton, du är duktig och modig, det är ju inte helt lätt att rikta kameran mot främmande människor!

Annemor sa...

Du viser alltid flotte gatebilder og det er morsomt å fotografere i byer.
Ha en fin dag
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2012/07/05/a-like-eller-ikke/

Violen sa...

En mycket fin gatubild. Förstår att du tycker om att fotografera i den miljön. Själv vågar jag mig inte riktigt på att fota människor så där, men ska försöka mig på det.

Stare Ström sa...

Och du gör det bra!

Charlotta sa...

Sköna färger i storstan. :)

llhertz sa...

Ja gatufoto är roligt spännande och svårt tycker jag. Den här bilden har du himla fint (kvälls?)ljus i.

Tony sa...

Gillar dina gatubilder!

Malys krok sa...

Så bra dette ble! skjønner at du liker det! Ønsker deg gode dager!
-Margit-

SigridfraEnget sa...

Dom ser ju ut att ha riktigt trevligt!

SoF sa...

:D Japp!