14 juli 2012

Djup och färg

19 kommentarer:

Lena sa...

kanske är vattnet djupt och visst är det djup i bilden!

BP sa...

Bingo, där satt kombon igen! Bra och en himla rolig bild faktiskt. Gillar damen som har ett paraply uppspänt - i förebyggande syfte eller om parasol. Riktigt bra fångad bild!

cat sa...

Vilket härligt ställe att sitta och slöa :) Kul bild!

Linnéa sa...

Djupt försjunken i en bok på en härlig plats i en härlig bild!

Linnéa sa...

Djupt försjunken i en bok, härlig plats o härlig bild

Marit Johansson sa...

Snyggt foto och snyggt att fixa två teman med en bild!

Tony sa...

Fin bild.
Och två teman i en bild, bra :-)

Bildgatan sa...

Djupt in i bilden kan jag gå, samtidigt som jag ser kvinnan som sitter djupt nersjunken, djupt inne i en bok. Vid en rastplats med färger som kontrast till den lugna naturen. Paraplyet som både vindskydd och lite avskildhet (förutom från din kamera).

Gillar fotot och även din tolkning av två teman.

SigridfraEnget sa...

Snyggt, rofylld!!

Bildgatan sa...

Kom ihåg apropå Varberg, även här i Haparanda var det bilcruising idag, tur att jag var ledig och kunde vara på ön - men tyvärr satte regnet, kylan och stormen stopp för stora delar av min fotodag, men några foton fick jag.

SoF sa...

Förstår mycket väl att du inte "hinner med" just nu när bloggkreativiteten är stor hos mig.

Tänker på i vintras då inspirationen istället var lika med noll - så det kanske jämnar ut sig över året...

Sommaren är ju en intensiv fotoperiod för oss två i och med att det är då vi är ute på olika evenemang.
Efter augusti så är de slut...

Då kommer den stora tomheten. ;)

Känn dig bara inte tvingad att titta in och/eller kommentera.
Man ska inte känna stress när det gäller blogg-eriet - det ska bara vara kul! :)

♥ SoF

Eva Trillian sa...

Någon sitter ju djupt försjunken i en bok också ;)

4U2 sa...

BP skrev det jag tänkte skriva! :)

Mona sa...

Fint djup i bilden och vad härligt det ser ut att sitta där och läsa en bok.

juanna sa...

Här finns det många djup!! o färger.

Erik Semlan sa...

Noterar personen som verkar djupt försjunken i läsandet. Ingen rusning till vilstolarna i det gråmulna vädret. Mysigt ställe att pausa på en stund. Snyggt djup i bilden.

Stare Ström sa...

Hon är visst djupt försjunken i sin bok!

llhertz sa...

Visst är det fint djup i bilden! Dessutom gillar jag kontrasten mellan löparna och de som tar det lugnare. Den ger dynamiken i bilden som gör den intressant.

Laila sa...

Gillar dom glada färgerna!