21 juli 2012

Blandad

19 kommentarer:

Stare Ström sa...

Det var en salig blandning! Hur kan man hålla rätt på alla snören kors och tvärs?

Della sa...

Där skulle jag aldrig hitta rätt.

Fru Vallmo sa...

En så fin bild!

Malys krok sa...

Spennende blanding hos deg!
-Margit-

Eva Trillian sa...

Snygg bild! Men jag håller med de andra. Lite för många tampar för att veta vad som är vad ;)

Linnéa sa...

Många tampar blev det! Men också många båtar. Fin mix!

Bildgatan sa...

Det är precis därför jag alltid sagt att segla är inget för mig. Nej tacka vet jag en riktig motorbåt, eller helt enkelt en liten eka.

Men intressant ser det onekligen ut, törs inte ens tänka tanken med mig där. =)

Cecilia Artista sa...

Nej det där skulle jag inte klara. Men visst är det skönt med en seglats!

Erik Semlan sa...

Stor blandning bland båtarna! Läcker bild! Undrar om de ska ut på en större seglats? Då kanske grabben kan behöva sätta på sig flytväst han också. Men de kanske bara ska angöra någon annan brygga i hamnen. ;-)
Verkar vara en riktigt stor segelbåt. Den skulle jag inte klara av! Jag är mer van vid ekan vi har ute på landet, det är ganska lagom som flytetyg. :-)

SigridfraEnget sa...

Här fanns mycket att hålla reda på...

Hanna sa...

Ett härlig blandning av båtar, mycket att vila ögonen på. Blir fint djup i bilden :0)

Marit Johansson sa...

Oj vilken proppfull hamn.. där skulle jag inte våga åka in och pakera!

BP sa...

Jo alla tampar skulle jag nog kunna ta reda på (har seglat i min ungdom) men jag skulle aldrig hitta vägen ut;-)
Toppen bidrag till blandat:-)

Freja sa...

Hahaha, nu fick jag flashbacks från min ungdom då jag under en period hade en pojkvän som var seglare... Han försökte få mig intresserad och jag tror att det tog slut mellan oss för att varje gång han ropade "Skota hem!" så frågade jag "Betyder det att jag ska dra i nått snöre?"...

Tristan sa...

Ikke spør meg.... :-)

anemonen sa...

Vilken blandning av rep! Jag skulle aldrig kunna hålla reda på vilken jag skulle dra i vid rätt tillfälle. Bra foto till temat.

juanna sa...

En "blandning" av många saker!
O rörigt för de som inte är insatta.

LissenTo sa...

Åh hur kan man hålla rätt på alla tåtar.

Jo det var Marängen :-)

llhertz sa...

Här ser man (nästan) inte vattnet för alla båtar. Och trots blandningen vilka enhetliga färger båtar och båtfolk har blått vitt grått ;)