11 januari 2011

Era tankar

om denna bild tack :)

5 kommentarer:

SoF sa...

:) Tror inte jag är så jättebra på att analysera bilder utan jag bara känner.
Här känner jag: Supersnyggt!

Ett motiv jag gärna själv hade fotograferat.

Ok?

Unknown sa...

Snytt är det men jag undrar om det är vindstilla eller om du använt en väldigt kort slutartid...

Unknown sa...

Morrn.

Snygg bild, men det kanske saknas något, framför eller bakom?

För att få djup i bilden.

Ha de bra.

Hasse A

BP sa...

Ja här är det ju "fotografer" som kommenterat... Min första tanke - förutom att bilden är suverän - var de två "vägskyltarna" som sitter på "grejen". Speciellt den högra, då man måste ta sig igenom "grejen" för att kommer till Mont Blanc.
Men som sagt - du är ju van vid mina konstiga tankar;-)

Berit sa...

Bilde som gjør meg i godt humør:)