9 november 2011

Ordlös onsdag: Var så god och sitt!

11 kommentarer:

SigridfraEnget sa...

Perfekt!

Hanna sa...

Härlig höstbild och vacker hund :0)

Erik "Semlan" sa...

Snygg helhet, fint höstfoto.
Vackert foto. :-)
Där kan man sitta ett tag och njuta.

Lasseivomma sa...

Bra foto och den fina hunden var ett tag sedan jag såg. Fattas bara att hon sitter på bänken.

Cecilia Artista sa...

Skönt att slå sig ner där och njuta av utsikten - bara inte hunden välter stolen dessförinnan!

BP sa...

Hahaha!!! Skrattade faktiskt då jag såg hunden. Tänkte den kanske vill kissa först innan han tar plats på bänken;-)

Lena sa...

Fin bild och bänken ser inbjudande ut!

KerstinA sa...

Vacker bild!

BP sa...

Svar: :-)))) Månadens kommentar hos mig kan jag ju säga:-) Du och Jane förgyllar alltid mina kvällar med ett ASG. Å vem behöver inte ett gott skratt - helst dagligen:-)

Annelis hantverk sa...

Tack!
Så mysigt och fridfullt att få slå sig ned där.

Malys krok sa...

Så godt det ville være å sitte her. Og med en så fin hund til selskap ville det blitt en deilig stund!
-Margit-