6 september 2014

Svart/vitt på fötterna

10 kommentarer:

BP sa...

Snacka om perfekt och framför allt innovativ lösning till det temat! Bästa och roligaste bidraget jag sett hittills. Bra tänkt där:-)

Unknown sa...

Svartvitt på fötterna gör att man gillar blått.
/Kiki

Eva Trillian sa...

Snyggt redigerad bild :) Blått svartvitt i bilden ;)

Freja sa...

Åhh, jag kunde ju ha fotat mina egna fötter i dag, jag hade svartvita skor på mig. Så hade jag sluppit hela kaoset med bildbehandlingsprogrammet...

Semester & Mat sa...

Vilken läcker bild!

Eva Trillian sa...

:) Ber om ursäkt för min snabbt förutfattade kommentar - ändrar den ödmjukt till; Snyggt fotat :)

juanna sa...

Uppfyller alla krav på temat - det blå förgyller det S/V!!

Pumita sa...

Coolt redigerat, riktigt snyggt!

Pumita sa...

SV: Har du inte?! Det kanske du inte har... det tänkte jag inte på igår kväll när jag satt framför skärmen med "ögona i kors". ;) Nu ser jag att alla skorna inte är svartvita. Redigeringen jag tänkte på och som jag inte kommer ihåg namnet på är den där man lämnar en färgklick på ett i övrigt svartvitt foto. Men det fixade du automatiskt?! :)

LissenTo sa...

Gillar din bild, där dom blå byxorna ger färg åt bilden