1 september 2014

Kanske har man tjänat mycket senaste veckorna?


5 kommentarer:

BP sa...

Hahaha! Du och jag måste ha haft samma "ärenden" den här helgen. För - tror det eller ej - jag fotade en liknande skylt på vår lokala loppis i lördags, fast där kostade paraplyn - beroende på väderläget - betydligt mindre. Ska troligen lägga upp skylten nästa Skyltsöndag, även om alla då tror att jag plankat din;-)

Vad jag vill säga är att jag gillar skylten skarpt!

PS. Du hade gillat vara med i Humlegården igår!!! DS.

Stare Ström sa...

Ha! Vilken bra affärsidé!

Mias Mix sa...

Haha! Det gäller att ligga steget före och köpa sitt paraply när solen skiner :)

anemonen sa...

Det var smart av säljaren. Bäst att skynda medans solen lyser.

Eva Trillian sa...

Fyndig prissättning :D Någon närig själ som varit smart!