13 september 2014

Stor men liten

10 kommentarer:

anemonen sa...

Den är imponerande den. Nu är skogen full av de goda svamparna. I år är det förvånande stora tycker jag.

Lottisen sa...

Oj vilken stor svamp! Häftig bild!

BP sa...

Här måste du ha legat ner platt på magen och fotat. Den ser väldigt stor ut tack vare perspektivet du tagit bilden. Undrar vad det är för sort. Vet du?

Nu har jag gått tillbaka till din inlägg från Grönan. Ja, där nämner du ju Sven-Bertil också. Alltså - kanske är jag blind, vilket ju kan vara fallet - men jag förstår då ingenting. Kan hända att min hjärna har tagit (val-)semester ;-)

Eva Trillian sa...

Brukar det inte vara lite mindre grejer man lägger golfbollen på innan man klubbar iväg den? ;) ... som du märker har jag ingen aning vad något golfrelaterat heter ;) Men jag hoppas du fattar ändå!
Bra bil till temat, oavsett namn på saker och ting!

Lena sa...

Kul bild :)

Scaniatjejen sa...

Vilken bjässe!

Unknown sa...

Vilken bamse, en svamp med pondus.
/Kiki

llh sa...

En väldigt tilltalande bild. Gillar hur du leker med perspektivet och lurar mitt öga.

SigridfraEnget sa...

Oj, vilken jätte!

Linnéa sa...

Vilken liten bjässe. Värst o störst i stan.
Ha en bra vecka!