17 augusti 2013

Svartvit

4 kommentarer:

BP sa...

Det där var otroligt klurigt! Vad föreställer bilden frågar jag mig. Etiketten skvallrar om blommor, å det trots att jag trodde att blommor var "Blumen" och inte "Blümen" på tyska.
Men det är ju ingen blomma. Är det en lampa som sitter på en cykel? Den är ju för liten för at vara en stråkastare.
Gud vad jag gillar sådana bilder där mam måste anstränga hjärnan lite:-)

Jah Hollis sa...

Fin svartvit Bild. Antar att det är ganska rätt gissat om jag säger att det är en cykellykta.
Susanne var lätt att känna igen på fotoutställningen hon var sig väldigt lik från presentationsbilden på bloggen.

Anita - Malta sa...

Snygg bild i svart/vit oavsett vad det nu kan vara du visar. Gissar också på cykellyka.

juanna sa...

Bild som väcker funderingar - "gåtan" passar dock i s/v!!