26 augusti 2013

När katten mår gott

hamnar den upp och ner.

9 kommentarer:

Freja sa...

Ja, det stämmer, katter mår gott när de ligger med ryggen ner och magen upp! Så fin den är, samma färg som vår älskade burma!

BP sa...

Hahaha! Nu gillar jag ju inte katter, men herregud vilka roliga bilder du tog på henne eller honom.

Svar: Grattis till 3:0. Ja, vi Bajare njuter ju av att lida. Vi är sadomasokister hela bunten, speciellt då det gäller förnedring på hemmaplan och på nya Tele2 Arena, som jag inte varit på än...
Du vet de hade en omröstning på Aftonbladet igår om vilket lag man ville se i Allsvenskan nästa år. Man kunde välja mellan Sundsvall, Örebro och Falkenberg. Å jag valde Falkenberg.
Varför då?! Jo, lag som Falkenberg, Åtvidaberg och Mjällby har "det", vilket de flesta andra lag inte har längre.
Men jag hoppas iaf att BP hänger kvar. Så många talanger som dom ha fostrat till de s k topplagen med massvis med pengar.

FrökenChristina sa...

Det är lätt att se att det är en katt som njuter av sitt liv. Tänk om man fick göra samma sak :-).

Stare Ström sa...

Den ser ut till att ha det väldigt gott och vill säkert bli kliad på magen!

Anita - Malta sa...

Vilka härliga bilder på missen !! Missade visst Måndagtemat igen ;-)

Mitt hverdagsliv sa...

Flotte bilder av en flott katt!

Lusthuset sa...

Såååå fin den är. Visst mår den bra då...och trygg. Ha det bra. Kram

Jah Hollis sa...

Kattar kan visa upp ett fantastiskt kroppsspråk.

Jah Hollis sa...

Katter heter det ju förstås ...