21 augusti 2013

Hoppas

att de här inte ska flytta så långt.....
Tema Gatuliv - Onsdagstema

12 kommentarer:

BP sa...

Hahaha! Gillar flyttekniken där, riktigt smart faktiskt... tills det brakar. Å vem vill ligga på en madrass som har hälsat på marken;-)

Pysselfarmor sa...

Tänk att komma på den lösningen på flyttproblemet....jag skulle aldrig ens testa....

Nu finns svaret hos mig om vad som hände i min "gatulivsbild" ;-)

Marit Johansson sa...

Nä antagligen bara till nästa hus... jätterolig bild!

Della sa...

Ja, så långt verkar det i all fall funka på tre. Undrar om de ska upp för någon trappa sedan? :)

Stare Ström sa...

Ha! Man kan undra...

Anonym sa...

I min relativa ungdom så släpade jag en gigantisk tavla över Canadas glaciärer genom halva Uppsala. Jag hade en gammal damcykel där ramen var nedböjd ända till pedalerna och där i fördjupningen stödde jag tavlan. Tidsödande promenad men tavlan kom fram oskadad :-)

Anita - Malta sa...

Haha.. vilken underbar bild !! Nä, jag tror då inte de ska gå så långt. Då skulle de nog använda en annan flyttekning.

Anita - Malta sa...

...flyttekning ??? Konstigt ord det blev där. Ja.. flytteknik skulle de ju vara ;-)

Anonym sa...

Alla sätt är bra, utom de dåliga ;0)

Freja sa...

Oj, nu minns jag alla udda möbelflyttar jag varit med på! Som att frakta ett högt och tungt linneskåp för hand (och med en helt dysfunktionell pirra) genom hela Olskroken... Jag håller med dig, hoppas de inte behöver bära så långt!

esterii sa...

Miljövänlig flytt. Kikar nyfiket in ,,kollar runt och får ta mig tid att komma tillbaka.. Allt gott.

Pumita sa...

Hehe, de tar sin säng och går... =)