11 maj 2010

Tisdagstema: Gammal

11 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Den så gammel og fin ut og den har sikkert gjort en god jobb fram til den gikk av med pensjon :)

Ha en fin kveld.

anemonen sa...

Gammalt och vackert.

Rantamor sa...

D såg gammalt och slitet ut.
Va är det för något???

SqZ sa...

Jag instämmer med Rantamor- vad är det??

BP sa...

Hur vacker bild som helst:-) Det är ju fler som frågar vad den föreställer så jag ger mig på en gissning: gammalt ved som hålls samman av rep... nej, det var nog inget bra...

Charlotta sa...

Vilken tjusig tolkning av tema gammalt. Underbara färger i det gamla träet och i trossen.

Lasseivomma sa...

Vinschtrumma med wire som jag inte skulle lita på. Men vilken snygg bild det blev. Förfall blir ofta bra på bild.

"Lillagul" sa...

Jättevacker bild på vad det nu är :)

Ninnie sa...

Vacker slitet. Tänk att gammalt och nött kan vara så fint!

Daniela sa...

Snyggt detaljfoto, undrar som många andra vad det är ?

BP sa...

Svar: Du har helt rätt ang. golfrestauranger. Vi har betat av några stycken runt 08 och inte blivit besvikna än. Dessutom får man ju underhållning på köpet. Jag vet att jag/vi är elak men vi kan liksom inte låta bli;-)