30 maj 2010

Bildligt talat


7 kommentarer:

Len@ sa...

Men vilken otroligt vacker bild...Den skulle jag vilja ha på väggen som tavla....nu längtar jag ännu mera till sommaren ;)

Photos by Storm sa...

härligt ljus och vackert blå vatten. Skulle gärna traska ner på den strande.....nu/Lis

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Nydelig bilde,med kjempefin dybde i, her kan man gå rett ut i havet. Sommer og sol hos oss i dag, varmt og godt.

Rajson sa...

Undrade just om detta var Västkusten, men tyckte gången var ovanligt genom arbetad.
Gillar allt vår älskade västkust, skulle inte byta ut det. Det enda felet är vädret!!

Unknown sa...

Kanonfin bild med härliga färger och vackert ljus!

Wildhearts sa...

Väldigt vacker bild! Jag tycker om den i massor :)

annette sa...

Ja, vad skall jag säga, så uuuunderbart vacker bild, vattnet ser så blått och lockande ut så t.om jag som är en riktig badkruka skulle kunna tänka mej att bada där;)

Ha en skön kväll!

annette