23 maj 2010

Bildligt talat


11 kommentarer:

BP sa...

Ingen Kurre utan... inte vet jag men hur bra som helst. Beundrar dig:-)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Den har god plass i åpningen der :) Lurer på hva han ser etter der den sitter.

Pialotta sa...

Kollar läget.. fin pippi:)

sinneskatten sa...

Hur var det nu ....är det min holk?

Pumita sa...

Jag har tjatat om den där läckan i taket i flera veckor nu...

Susanna sa...

Se opp! Hahah, vilken rolig bild - och fin!
/Susanna

Cecilia Artista sa...

Här sitter jag i mitt nya hem! Stort och fint!

Rajson sa...

Kanske kommer pippin lite sent hem och vågar inte knacka på!?

Charlotta sa...

Trenden med stora boendeytor har spridit sig ut i fågelvärlden ser jag. ;)Undrar om han ska supera på sniglar i vitlök i sitt stora, trendiga kök ikväll?
Underbar bild!

Marie sa...

Hm............finns ju inget husnummer! Är detta rätt tro?

annette sa...

Kollar han om det finns ngt husnummer eller kanske kollar han om det finns ngt ätbart typ snigel på den sida han befinner sig kanske;)


Toppenfin bild!

annette