16 maj 2010

Bildligt talat


13 kommentarer:

Photos by Storm sa...

Perfekt bild på en riktigt söt lien rackare. Ja, perfekt helt enkelt/Lis

Rajson sa...

Vilken svansförning!
Underbart foto på Kurre!
Har G-säsongen kommit igång!
Hade tänkt ta en runda idag men stora dottern damp hem lite oväntat och hon fick gå före.
Ha det gott!

Della sa...

Så fin bild av korren.

annette sa...

Verkligen en toppenbild av ekorren, drömbild för mej som letat efter ekorrar väldigt länge nu;)

Ha det gott!

annette

Pialotta sa...

Så nära, så fin ekorre.. vilken fantastisk bild:)

Pumita sa...

Otroligt fin bild på ekorren!

AnnaKK sa...

Mumseli-mums!!! Det där ser riktigt smaskigt ut. :-) "Min" ekorre kommer och äter så gott som varje dag, men det är väldigt sällan jag ser när den är där nu mera. Så det var kul att se ett ekorrfoto!! :-)

Tigris Predikantan sa...

Åh, jag har ju Piff och Puff med med mobilen hinner jag inte komma tillräckligt nära...! Fin bild!
:)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Det var et flott bilde av ekornet ditt, han koser seg med mat i helgen han også :)

BP sa...

Din bästa bild (hittills) av Kurre. Vill liksom bara krama honom och ge honom en morot till.
Å du: tack för att du lär honom övervintra på det här sättet med holk och mat. Du har nog gjort årets gärning:-)

Kvasthilda sa...

Vad musmigt. De sitta hur länge som helst o knapra hasselnötter.
Fin bild!

mimmi sa...

Nä men herrgud en så så underbar bild på ekorren :)
så härlig att titta på så god :)

Len@ sa...

Men så vacker bild på ekorren.... När jag ser en så fin bild önskar jag mig verkligen en ny kamera.... ;)