29 november 2015

Rak?



Hittade ni några raka svampar här från den portugisiska naturen?

10 kommentarer:

BP sa...

Rakryggade svampar allihopa, eller nästan i alla fall. Åsså ska jag inte gå in på vad den rakaste svampen av alla i bild 1 påminner mig av;-)

Kul att du har vaknat till "bloggliv" igen:-)

Axart sa...

Raka och ståtliga! Ser ut som fjällig bläcksvamp hela bunten :)
BRa trissat!
AX

Stare Ström sa...

Stolta, raka svampar allihop!

Annette sa...

Vilken snygg effekt i mittenbilden. Svamparna ser otroligt höga ut när du fotat ur det perspektivet. Kreativ triss!

Freja sa...

Vilka härliga svampar som alla har ryggrad!

Per-Anders sa...

Fina svampbilder. Gillar bäst den mittersta som har en cool fotovinkel.

Borgmästaren sa...

Den mittersta bilden blir min favorit! Roligt att du valt svampar till temat rakt. Jag hade aldrig tänkt på det men visst är de raka! De skjuter upp som spjut ur jorden.

Gunvor sa...

Wow vilka häftiga svampbilder!!Supertrissat!

Gammelsmurfen sa...

Rak!

Unknown sa...

Håller med, min första tanke var, vilka häftiga bilder