23 april 2014

Stödjande


Onsdagstema -"stödjande"



8 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Den där hatten ser ut att kunna behöva lite mer stöd än den faktiskt har ;)

Pysselfarmor sa...

En så vacker bild med tanke på klädsel och poseringen.....fantiserar om vad denne man gör....kanske är det någon teater herrn deltar i....

Scaniatjejen sa...

Håller med Eva, hatten skulle säkert vilja ha lite mer stöd.=) Gillar bilden, fint fångat av dig! Det är en konst för sig att fota människor.=)

Anitas Malta sa...

Läcker bild som kan tolkas väldigt olika. Vad gör den utsträckande handen där ? Varför denna posering ? Mannen ser väldigt bestämd ut..

Sen läser jag dina etiketter och tror inte längre på att det är ett teaterspel som jag trodde först. Det är verkligehet...

Erik Semlan sa...

Jag funderar i samma banor som Pysselfarmor.
Mannens kläder får mig att tänka på tidiga delen av 1900-talet, då när hattar fortfarande var var mans egendom. :-)
Tyvärr ser jag en armbandsklocka på den andra personen och där försvinner tyvärr illusionen. Lustig hatt har den ganska unga mannen hur som helst. Käckt på svaj har han den.
Du vet ju, var det någon friluftsteater eller liknande?

Freja sa...

Känns som någon form av traditionell klädsel, jag tänker på chassidiska judar, men saknar hårlockarna. Hatten är i alla fall käckt på svaj!

Marit Johansson sa...

Ser ut som en slags föreställning du fotat på, bra bild till temat!

BP sa...

Å jag funderar inte alls. Den bilden är tagen i Israel, utan tvekan... eller...
Å gesten ja den kan man tolka som mitt inlägg igår om man vill. men det vill man kanske inte;-)
Tror att du ser killens vänsterarm som poängen i "stödjande".
Tänk om jag har feltolkat det hela nu, men jag tror inte det;-)
Ett absolut suveränt bidrag - omgångens absolut bästa om du frågar mig, vilket du såklart gör;-)