20 oktober 2011

Vem gillar inte....

en Fiat 500?

6 kommentarer:

Beppan sa...

Svårt att låta bli att gilla den sötisen!

Lasseivåmma sa...

Jag...gillar den inte, för jag kommer inte in i den, kanske om jag tog bort ett säte och stack upp huvudet i takluckan. Men gillar inte italienska bilar ändå, möjligen med undantag av Ferrari.

BP sa...

YEESSSSSSSS!!!! Vill ha, vill ha, vill ha. I love:-)

PS. Den där fast en 600 var min första bil, kan du tänka dig... DS.

enn-08-i-exil sa...

Morrn.

En riktigt dålig bil redan när den kom 1957, har för mej att det fanns under 15 hkr. att "leka" med.
(13 hkr)

I Like not.

Men ändå kul att se en som fortfarande går.

Ha de bra.

Hasse A Norge

BP sa...

Svar: Googlade "miffy" och "toilet" efter makens kommentar åsså dök bilden bara upp - sådär på sajten jag länkade till. Hade velat ha den i bättre upplösning bara;-)

SigridfraEnget sa...

Hehe. Va kul!