4 februari 2010

Award

Av Rajson har jag fått denna award.

Kreativ blogger! Tack! Jag är stolt.
Dock är jag inte så kreativ på att ta hand om awards, men den här gången har jag lagt manken till. Därför har det tagit tid.

Som mottagare av denna award ska man länka tillbaka till givaren, skriva sju inte så välkända saker om sej själv samt ge utmärkelsen vidare till sju välförtjänta bloggare.

Sju inte så välkända saker om mej:

* Har alltid gillat bilar!

* Gillar att köra bil!
* Har denna favoritfilm:
* Har gått kurs i giraffspråket (kallas också NVC).

* Tål inte ylle, det kliar.
* Har i vinter skaffat silkesmamelucker! Rekommenderas.
(medvetet suddigt foto i spegeln)

* Cyklar oftast till jobbet som ligger strax nedanför tallskogspartiet här.
Skickar denna award

- med risk att ni redan fått den och med valmöjligheten att göra hur ni vill med den-

vidare till:

Anna KK
@nemonen
Annette
Lasseivåmma
Bruno Beige
Rune
Viola


9 kommentarer:

Lasseivomma sa...

Tack för awarden, det värmer att komma på listan, jag lägger den på lager och kommer att skriva en presentation någon dag men inte skicka vidare, kedjebrev och pyramidspel tror jag inte på. Om denna award går i 7 led så krävs det 70 miljoner bloggare.....typ.

anemonen sa...

Jag tackar allra ödmjukast för denna award. Hur jag gör med den återstår att se.Jag ligger lite lågt med datorn just nu då jag har en besvärlig period med min nacke. Ett stort tack till dig

Bruno Beige sa...

Tackar och känner mig smickrad. Jag ska mig tid efter helgen, mycket att göra, och försöka göra utnämningen rättvisa.

BP sa...

Giraffspråk... det måste jag googla. Då du tål inte yller heller... välkommen i gänget. Skitsnygga silkesmammisar, sexigare än mina långkallingar alltså - trots "sudden";-)

Rajson sa...

Silkes mamulucker, ska shoppa ett par direkt.Är också en i ylle-kliar gänget!
Giraffspråket måste jag plugga på i fall jag återkommer till Afrika.
Gillar också och köra bil.Tyvärr blir det lite ofta för fort.
Notting Hill jag jag nog sett ett tio-tal ggr.
Hade önskat att jag kunde cykla till jobbet, gärna så vacker väg som du!
Ha det gott!

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Grattis med velfortjent bloggpris og Tusen takk for at jeg fikk bli med på din liste, dette setter jeg veldig stor pris på :)


Klem fra meg

AnnaKK sa...

Åh, jag tackar och bockar! :-) Samt säger grattis till dej - en välförtjänt utmärkelse!!! Och så är det ju alltid så kul att läsa vad andra svarar på såna här frågor/utmaningar. :-)

Jag har faktiskt redan fått denna award, men jag kan ju hänvisa till de svaren jag gav då - för sju mer eller mindre "okända intressantheter" till om mej finns nog bara inte!? ;-)

annette sa...

Säger ett stort och varmt tack, glad att hamna på Dn lista!

Stort Grattis själv, Du är så väl värd Awarden, är dålig på att ta hand om och förvalta Awarder, men jag är hedrad och tackar stort!

annette

Viola sa...

Tusen, tusen takk til deg! :D Du har løst denne bra! Jeg tåler heller ikke ull helt inntil kroppen, men nå har de så mye ullstoff som ikke klør, hvertfall på meg. Giraffspråk?? Nothing Hill Gate har jeg vært mange ganger, en gang i min tid.. :)