26 juni 2009

ABC i ord og bilder: Q

ur
Majas Alfabet

24 kommentarer:

Petunia sa...

Dette løste du jo bra! Og for en flott lesebok med fint bilde!
Hva skal vi egentlig med bokstaven Q? Vi kan jo bare bruke K i stedet for!!

Du er hjertelig velkommen til å delta på min Q denne uken:)

Camilla Elstad sa...

Jeg er så enig, Q är den svåraste bokstaven vi har i alfabetet! ;)

Anonym sa...

*LOL* den var god...

På gensyn til R-bidrag, og hav en dejlig weekend!

Rimkogeren sa...

Fin løsning, som fryder en gammel skolemesters hjerte!

Evami sa...

Da er det bare å springe til R,hadde vært det enkleste.Men du løste jo Q på en flott måte:)

Sommarträdgården sa...

Inte lätt att hitta nåt på Q minsann.
Fint val i allafall.

ElinSire sa...

Veldig kreativt :) Denne måtte jeg smile av :)

B i r g i t t a sa...

hihi Kul!
:D Vi ses där!

Mitt hvite hus sa...

Herlig løsning... like spennende hver gang å se hvordan alle løser oppgaven =)

Anette sa...

Fin løsning - selvom Q er svært ;-)

Vestlandsjenta! sa...

Ja, det var jo en løsning dette da! Flott!! Og, ja, hadde det ikke vært for Queen så hadde jeg vel ikke kommet på noe spennende jeg heller!

Ha en strålende helg!

Lappedamen sa...

Dette var en kreativ løsning på dagens ABC gåte. Ha en fin weekend og nyt tilværelsen og gled deg til bokstaven R som er mye letter.

Bling - our elf on the shelf sa...

En genial løsning på bokstaven Q ;)

Viola sa...

Haha! Den var virkelig stilig!! Selv om det i boka står at Q blir hoppet over, så var det nettopp slik du her fikk den med! :) God helg!

Malys krok sa...

Kjempeartig Q-bidrag hos deg! Virkelig flott!
Takk for hilsen. Gode sommerdager ønskes fra Margit.

Anne-Lise sa...

Takk for hyggelig kommentare på min blogg, og jammen var det et smart valg av Q:-). Vi har lest mange av de bøkene der opp gjennom årene med små barn, men nå er den tiden forbi og barna er store. Ha en flott helg og uke. Klem

Unknown sa...

He he, herleg løysning og at eg ikkje tenkte på det...
Har jo den boka vi og!!

Anonym sa...

Den herligste løsningen av Q-oppgaven jeg hittil har sett. Så viser det seg igjen at det enkleste er det beste!

Fredhøy - Gro sa...

Hehe, tror forfatteren av denne boka også sleit litt med Q! Jeg synes diktet beskrev det veldig bra for Q var vanskelig!

anemonen sa...

Den har jag läst några gånger.

Ulrica sa...

Jag håller helt klart med Maja :)

Marie sa...

Japp Q ÄR krångligt! Perfekt och påhittig tolkning :-) Ha det gott i sommarvärmen.

Turid sa...

Den løsningen var god! Enig med deg, vi går til R! Men er usikker på hva jeg skal ta der....;)

anne-linn sa...

Genial løsning! Denne boka har jeg også :)