27 november 2017

Så här mjukt

är det i min soffa och på min mage :)


Mjuk

16 kommentarer:

Beppan sa...

Ser riktigt mjukt och mysigt ut med både "gosedjur" och mysfilt.

BP sa...

Hahaha! Vilken konstig mage du har;-) Å japp, den katten njuter och det verkar du också göra. Fortsätt med det - både du och katten:-)

Eva sa...

Gulligare och mjukare kan det knappast bli!/Eva
https://seniorvinklat.com/

Anki sa...

Mysigt med en mjuk och go katt på magen! Härlig bild!

Violen sa...

En härlig mjukisbild! Här har både du och katten det mjukt och gott!

Ditte sa...

Helt klart mjukt och behagligt och en härlig bild! Njutbar!

Carita Liljendahl sa...

Ja, skulle jag ha ett husdjur hade det säkert kommit med i MJUK.
Fin bild!

Stare Ström sa...

Kan klart föreställa mig att det är ett riktigt mjukisdjur!

Karin sa...

Mjukt och gosigt kan jag tro!

Helén sa...

Så mysigt det ser ut! Härligt!

Byblixtra sa...

Bästa sällskapet i soffan.

amo sin blogg sa...

Mjuk i pelsen og mjukt i sofaen.
Flott bilde.

Anonym sa...

Riktigt mjuk!

Barbro sa...

En mjuk kisse, på en mjuk filt, ovanpå en mjuk säng och med mjuk belysning.
Suverän tolkning.

KajsaLisa sa...

Det ser riktigt mjukt och mysigt ut.

Anni sa...

Tror bestämt att ni är två som njuter!